تقدیم به تو

 من وجودم مال تو 
   توی دنیا چی میخوای

                 که به پاهات بریزم

                                همه هستیمو من

                                            به سراپات بریزم

                                                        لب پر خنده میخوای

                                                                    بیا لبهام مال تو

    

     چشم پر گریه میخوای

                 هر دو چشمام مال تو

                                  بیا تا برات بگم من

                                                 وجودم مال تو

                                                           اگه بازیچه میخوای

                                                                        بیا قلبم مال تو

    

     اگه رودخونه میخوای

                   سیل اشکم مال تو

                              چرا من بی تو بمونم

                                              نمیدونم نمیتونم

                                                        واسهء زندگی کردن

                                                                    تو رو میخوام خوب میدونم

 

          تو بدون عشقم تو هستی             برا من زندگی هستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد