******گفتم نرو که پر پر می شوم******

گفتم نرو       پر پر می شوم

گفتی می خواهم رها باشم 

گفتم اخه عاشق شدم

گفتی می خواهم تنها باشم

گفتم دلم   گفتی بسوز

گفتم یه عمره باز هنوز

گفتم پس عمرم چی می شه گفتی ندر شد شب و روز  وای دلم

من که به تو گفتم خسته و کوفتم تو بیا دستم رو بگیر نزار رو زمین بیافتم

من یه عاشق شسته و رفته ام که با دیدن تو شکفته ام و شبها رو به یاد تو خفته ام 

گفتم تمنا می کنم وقت بده تا می تونم خودم رو تو دل تو جا می کنم

گفتم می تونم می خونم با تو میزونم بیرونم واسه ات 

 دیونم بی جونم اینم می دونم خاتونم چی درد تو

واسه همینه که می خواهم بشم مرد تو 

انی بد کرد به تو و فقط رفت  یه گوش زد به تو هیچکی نداره تو دنیا حس من به تو

چه فایده  که توی ....

گفتم اخه داغون می شوم گفتی به من خوش می گزره

گفتم بیا    چشمام به تو       گفتی اخه کی می خره 

گفتم من عاجز می بینی          گفتی اره بی غیرتی

گفتم یه روز کسی بودم با من نکن بی حرمتی

گفتم صدام میمیره باز گفتی  گفتی ببر بسوز بساز

گفتم حالا که پیر شدم    گفتی که از تو سیر شدم

گفتم تمنا می کنم     گفتی می خواهم خردت کنم

گفتم میام بشکن من رو     گفتی فراموش کن من رو

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد