دوست داشتن به 21 زبان دنیا

English : I Love You

 

Persian : To ra doost daram

 

Italian : Ti amo

 

German : Ich liebe Dich

 

Turkish : Seni Seviyurum

 

French : Je t'aime

 

Greek : S'ayapo

 

Spanish : Te quiero

 

Hindi : Mai tumase pyre karati hun

 

Arabic : Ana Behibak

 

Iranian : Man doosat daram

 

Japanese : Kimi o ai shiteru

 

Yugoslavian : Ya te volim

 

Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida 

 

 

Russian : Ya vas liubliu

 

Romanian : Te iu besc

 

Vietnamese : Em ye^ Ha eh bak

 

Syrian/lebanese : Bhebbek

 

Swiss-German : Ch'ha di ga"rn

 

Swedish : Jag a"Iskar dig

 

Africans : Ek het jou li

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد